امداد خودرو در کرمانشاه | ۰۹۹۰۶۱۶۲۸۳۳ | امداد خودرو کرمانشاه

نمایش ویدیو درباره امداد خودرو کرمانشاه

وقتی در جاده در حال رانندگی هستید، تنها چیزی که باعث نگرانی در حین رانندگی میشود خرابی یا تصادف خودرو است. به همین دلیل مهم است که یک شرکت امداد خودرو در کرمانشاه با ارائه خدمات سریع و مطمئن در دسترس داشته باشید، همکاران ما در امداد خودرو کرمانشاه به رانندگان آرامش خاطری را که برای سفر با اطمینان نیاز دارند، به شما عزیزان ارائه می دهد.

تیم تکنسین و متخصص امداد خودرو کرمانشاه به صورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه در دسترس هستند تا خدمات یدک کش خودرو ، امداد بنزین، پنچرگیر سیار، امداد باتری، مکانیک سیار و امداد خودرو در کرمانشاه را ارائه دهند.

امداد خودرو کرمانشاه در هر ساعتی از شبانه روز، آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی می باشد،اگر خودروی شما دچار هرگونه مشکل و نقصی شده باشد فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را به کارشناس متخصص و باتجربه ما توضیح دهید . تیم امدادی ما خودروی شما را تحویل گرفته و به تمامی نقاط کرمانشاه و دیگر شهرهای کشور جابجا می کند.

خدمات امداد خودرو کرمانشاه، با هدف ارائه فعالیت سریع و کارآمد  توسط کارشناسان بسیار حرفه ای و آموزش دیده، مجهز به جدیدترین ابزارها و فناوری هستند تا بتوانند هر حادثه ی را مدیریت کنند. تمام تلاش تیم ما جهت امداد رسانی بهتر و دقت عمل بالاست تا در اسرع وقت و خیلی سریع شما را به جاده برگردانیم.

امداد خودرو کرمانشاه
0
گواهینامه
0
تعداد پروژها
% 0
رضایت مشتریان
0
سال سابقه

تعرفه و هزینه امداد خودرو کرمانشاه

تعرفه امداد خودرو و لیست جدیدترین هزینه های امداد خودرو کرمانشاه و خدمات حمل خودرو برای یدک کش ، کفی و خودروبر سال ۱۴۰۲ طبق جدول های زیر است.

جدول تعرفه امداد خودرو در کرمانشاه
خدماتتعرفه قیمت با احتساب مالیات ( تومان )
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی داخلی160.000
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی داخلی220.000
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی خارجی330.000
باطری به باطری خودروهای داخلی220.000
باطری به باطری خودروهای خارجی280.000
قیمت و تعرفه حمل خودرو های داخلی و سبک
خدماتتعرفه قیمت با احتساب مالیات ( تومان )
یدک کش و چرخگیرورودی 440.000 تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
یدک کش و چرخگیر در پیک ترافیکورودی 480.000 تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
قیمت و تعرفه حمل خودروهای خارجی و سبک
خدماتتعرفه قیمت با احتساب مالیات ( تومان )
یدک کش و چرخگیرورودی 400.000 الی 550.000 تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
یدک کش و چرخگیر در پیک ترافیکورودی 550.000 الی 650.000 تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان

بهترین امداد خودرو در کرمانشاه

تیم ما یکی از بهترین امداد خودرو در کرمانشاه است که دارای کادری مجرب و جدید ترین دستگاه های امدادی بروز  بدون کوچکترین نقص در خدمات امداد خودرو بصورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه همراه شماست.پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

 

شرکت ما از جمله شرکتهایی است که با در اختیار داشتن انواع جرثقیل ها برای کاربردهای مختلف خدماتی نظیر جابجایی بارهای سنگین ، تخلیه و جابه جایی کانتینر و کانکس و … را با تضمین بهترین قیمت انجام میدهد.

خدمات امداد خودرو در کرمانشاه:

 

تعمیر در محل یدک کش خودرو مناسب خودروهای تصادفی

 

یدک کش خودروهای خوابیده با ارتفاع کم توسط چرخگیر حمل خودرو

 

ارائه خدمات به خودروهای لوکس توسط کفی و خودروبر

 

سوخت رسانی و تهیه لوازم یدکی و پنچر گیری و…در تمام نقاط ایران و بویژه  استان کرمانشاه  و حمل خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی را شامل می شود.

 

امداد خودرو در کرمانشاه همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.این روزها خیلی کم پیش میاد که کسی  بدون وسیله نقلیه نیازهای خودشو برطرف کنه پس طبیعیه که خودرو بدلیل مشغله کاری زیاد و یا نبودن زمان کافی به دلیل عدم تعمیرات و سرویسهای مورد نیاز دچار نقص فنی شود.

 

اینجاست تماس با امداد خودرو در کرمانشاه به شما کمک میکنه هرچه سریعتر خودرو خود رو به یکی از نمایندگی های مجاز خودرو اعزام کنید. پس اگر به دنبال یک امداد خودرو خوب در کرمانشاه میگردی کافیه با شماره های زیر تماس بگیری و مشکل خودرو رو بیان کنی و تیم امداد خودرو در کرمانشاه نسبت به مشکل خودروی شما تیم امدادی اعزام کنه.

 

امداد خودرو کرمانشاه دارای یدک کش و خودروبر های هیدرولیکی و ارسال خودرو به تمامی نقاط ایران با بیمه بارنامه معتبر بدون کوچکترین صدمه به خودروی شما و به مقصد رساندن خودرو شما در اسرع وقت و همچنین حمل خودروهای صفرکیلومتر گذر موقت خودروهای لوکس و گران قیمت خودروهای وارداتی از جمله خودروهای هیوندای سانتافه ، النترا ،بنز ، بی ام و کیا، تویوتا و…به تمامی نقاط ایران می باشد.

چه زمانی به امداد خودرو نیاز پیدا میکنیم؟

نیاز به خدمات امداد خودرو در کرمانشاه ممکن است در موارد مختلفی پیش آید. در زیر به برخی از مواردی که ممکن است نیاز به خدمات امداد خودرو داشته باشید، اشاره شده است:

  1. خرابی خودرو: در صورتی که خودروی شما خراب و یا دچار تصادف شده و نمی‌توانید آن را  حرکت دهید، به خدمات امداد خودرو نیاز دارید.

  2. کمبود سوخت: در صورتی که سوخت خودرو شما تمام شده است و نمی‌توانید خودرو خود را به یک جایگاه سوخت برسانید، به خدمات امداد خودرو نیاز دارید.

  3. بسته شدن کلید در داخل خودرو: در صورتی که کلید خودروی شما در داخل خودرو بسته شده و شما قادر به باز کردن آن نبودید، به خدمات امداد خودرو نیاز دارید.

  4. تعویض لاستیک: در صورتی که لاستیک خودرو شما پنجره شده یا باید تعویض شود، به خدمات امداد خودرو نیاز دارید.

  5. در صورتی که باتری تمام کرده اید یا نیاز به باتری به باتری دارید.

به طور کلی، در هر موقعیتی که نیاز به تعمیر یا خدمات خودرو دارید و نمی‌توانید  مشکل را حل کنید، به خدمات امداد خودرو در کرمانشاه نیاز دارید.

نحوه فعالیت امداد رسانان امداد خودرو در کرمانشاه

نحوه فعالیت امداد رسانی امداد خودرو در کرمانشاه بستگی به نوع حادثه و محل وقوع دارد. اما در کل، امداد رسانی امداد خودرو در شهر کرمانشاه به شرح زیر است:

  1. دریافت تماس: در صورت وقوع حادثه، افراد می‌توانند با تماس  با شماره تلفن

    09906162833 خدمات امداد رسانی را دریافت کنند.

  2. تعیین محل حادثه: پس از دریافت تماس، امداد رسانی با استفاده از GPS و دستگاه‌های جستجوی سریع، محل وقوع حادثه را تعیین می‌کنند. در صورتی که محل دقیق حادثه مشخص نیست، افراد باید بهترین توصیف ممکن از محل حادثه را به امداد رسانان اعلام کنند.

  3. ارسال خودرو امدادی: پس از تعیین محل حادثه، خودروی امدادی به سمت محل حادثه اعزام می‌شود. این خودرو شامل تجهیزات و وسایلی مانند لوازم جانبی خودرو، قطعات و دیگر ابزارهای خودرو و …. می‌باشد.

  4. ارائه خدمات اولیه: پس از رسیدن خودروی امدادی به محل حادثه، امدادرسانان باید به ارائه خدمات اولیه برای افراد مصدوم و یا محافظت از محل حادثه بپردازند. 

  5. ارسال خودروی جابجایی: در صورتی که خودروی امدادی نتواند مشکل را در محل حادثه حل کند، خودروی یدک کش اعزام می‌شود تا خودروی شما را به نمایندگی ها مجاز یا محل دیگری منتقل کند.

امداد خودرو و مکانیک سیار در کرمانشاه

 

✅ سرویس دهی در شهرهای اسلام آباد غرب، پاوه ، ثلاث باباجانی ، جوانرود ، دالاهو ، روانسر ، سرپل ذهاب ، سنقر ، صحنه ، قصرشیرین ، کنگاور ، گیلانغرب ، هرسین و دیگر شهر ها میباشد.

✅ امداد خودرو بیستون در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی میباشد.

✅امداد خودرو بیستون با کلیه تخصص های مورد نیاز آماده اند که موارد معیوب و مستحلک را در اسرع وقت مورد بازسازی و تعمیرات قرار دهند.

✅اگر در هر ساعتی از شبانه روز خودرو شما دچار مشکل شد کافیست با امداد خودرو بیستون تماس بگیرید و مشکل خود را به کارشناس متخصص و باتجربه ی ما در میان بگذارید.

✅در 7 روز هفته و 24 ساعت از شبانه روز آماده ی ارایه ی خدمات به تمام همشهریان در سراسر استان هستیم.

مزایای استفاده از امداد خودرو

 اغلب افراد در هنگام خرابی خودرو سریعا به اولین تعمیرگاه خودرو به صورت حضوری مراجعه کنند. همین امر ممکن است جوابگوی نیاز شما نباشد و لازمه که با  استفاده از  امداد خودرو ، ماشین را به اولین تعمیرگاه های مجاز انتقال دهیم.

این در حالی است که این کار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و می تواند باعث بروز حوادث جبران ناپذیر شود و بهتر است تا با نزدیک ترین امداد خودرو تماس بگیرید.

این امر حتی برای خرابی های ظاهری خودرو و یا تصادف نیز مناسب می باشد. و می تواند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان بتوانید از خدمات امداد خودرو استفاده کنید.

به طور کلی می توان گفت که خدمات امداد خودرو یکی از مهم ترین و بهترین روش هایی است که برای تعمیر و رفع عیب خودرو امروزه از آن استفاده و از مزایای آن در مدیریت هزینه ها و کاهش هزینه های تعمیرات می باشد.

 

شرکت امداد خودرو کرمانشاه افتخار این را دارد که جابه جایی و حمل و نقل خودروی شما را  در تمامی نقاط کرمانشاه، در کمترین زمان ممکن انجام دهد. خدمات امداد سیار شامل موارد زیر است:

  • تست با دستگاه عیب یابی دیاگ.
  • بازدید و در صورت پاره شدن ، تعویض تسمه هیدرولیک فرمان.
  • بازدید و در صورت لزوم تعویض وایر شمع های موتور.
  • تعویض کوئل ها در صورت معیوب بودن.
  • بررسی فیوز های خودرو.
  • تعویض سنسور دمای آب موتور.
  • باتری به باتری.
  • تعویض پمپ بنزین.
  • تعویض شلنگ بوستر ترمز.
  • تعویض دیسک و صفحه کلاچ.
  • تعویض سیم کلاچ.
  • تعویض سیم گاز و تعویض کاتالیزور.

انواع روش‌‌های حمل خودرو در کرمانشاه

نکته بسیار مهم که امدادگران هنگام استفاده از یک کش باید در نظر داشته باشند این است که در زمان حمل خودرو شما، آسیب به خودرو شما وارد نشود و باید حمل خودرو توسط یدک کش به صورت حرفه‌ای انجام شود، زیرا امکان صدمه به جلوبندی خودرو شما وجود دارد.

 

  • حمل با کفی خودروبر: حمل خودرو با کفی خودروبر ، یکی از روش‌ های رایج در جابجایی انواع خودرو بوده و از خودرو های تریلی و کامیون برای حمل خودرو استفاده میشود. این نوع از حمل‌ و نقل مناسب برای جابجایی انواع خودرو های آسیب‌ دیده، تصادفی، صفر کیلومتر و … است.

 

  • یدک کش نیسان چرخگیر: یکی از متداول‌ترین نوع حمل خودرو درون شهری است و حمل خودرو با این روش باید به صورت تخصصی انجام شود تا به خودرو شما در زمان حمل خسارتی وارد نشود.

 

  • یدک کش زنجیری: این روش بسیار قدیمی است و معمولا خودرو در زمان حمل آسیب می‌بیند.

 

  • کامیون یدک کش: این روش معمولا برای حمل خودرو بین شهری و معمولا  برای خودرو های گران‌ قیمت استفاده میشود.

شماره امداد خودرو کرمانشاه:

همشهریان محترم برای ارتباط با امداد خودرو در کرمانشاه با شماره 1638 و یا شماره مستقیم ۰۹۹۰۶۱۶۲۸۳۳ با ما در ارتباط باشید.

 شما می‌توانید از طریق این شماره حتی سؤالات فنی خود را در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید، با کارشناسان امداد خودرو کرمانشاه مطرح کنید.

از طریق شماره امداد سیار ذکر شده نیز می‌توانید از خدماتی مانند امداد خودرو، حمل خودرو، سرویس در محل یا موارد دیگر استفاده کنید. این مورد به خصوص در زمان‌هایی مهم است که دسترسی به اینترنت ندارید و نمی‌توانید درخواست خود را از طریق وب‌سایت ثبت کنید پس در این مواقع داشتن شماره امداد خودرو کرمانشاه مهم است. اما در صورت دسترسی به شبکه اینترنت، می‌توانید به آدرس سایت امداد خودرو مراجعه کرده و در همان صفحه اصلی، سرویس مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

 

آدرس امداد خودرو در کرمانشاه:

 کرمانشاه بلوار زن روبروی دبیرستان حضرت علی ابن ابی طالب

 

ساعات کاری : روز های کاری هفته از ۸ صبح الی ۵

 

همشهریان عزیز جهت امداد رسانی خودرو با شماره زیر در ارتباط باشید.

 

4.7/5 - (160 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «امداد خودرو در کرمانشاه | ۰۹۹۰۶۱۶۲۸۳۳ | امداد خودرو کرمانشاه»

  1. سلام هفته پیش به دلیل بالا رفتن آمپر آب مجبور شدم کنار جاده جاده توقف کنم و طولی نکشید امداد خودروی کنار من توقف کرد و گفت مربوط به ترموستات هست و هزینه نداره و منو به اولین تعمیرگاه نزدیک محل رسوند حدود 3 کیلومتر 570 هزار تومان ازم گرفت و فکر کنم مبلغ اضافی رو پرداخت کردم.
    چطور میتونم اینو پیگیری کنم.

    1. مدیر: با سلام
      در ابتدا عرض کنم اولین ایراد شما تماس با امداد خودرو بوده که بدون هیچ مجوزی در حال فعالیت هستند. در ضمن جهت کسب اطلاع از قیمت دقیق امداد خودرو در شهر کرمانشاه و یا شهرستان های حومه باید با شماره 09906162833 تماس بگیرید. تیم ما با تضمین کف قیمت و نرخ نامه اتحادیه با مجوز رسمی آماده خدمت رسانی به شما همشهریان محترم می باشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا